معاون هماهنگی امورعمرانی استانداری گلستان از تعیین نقاط حادثه‌خیز در محورهای استان خبر داد و گفت: برای کاهش تصادفات جاده ای این نقاط هرچه سریع تر اصلاح شوند.
به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر کردکوی، سید مهدی مهیایی در جلسه مشترک شورای هماهنگی ترافیک و کمیسیون ایمنی حمل و نقل راه‌های استان گلستان اظهار داشت: با توجه به شروع سفرهای تابستانی ایمنی راه‌ها بسیار اهمیت دارد. در این جلسه که به ریاست سید مهدی مهیایی معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری گلستان و با حضور محمدعلی زنگانه استاندار برگزار شد، شهردار کردکوی افزود: نصب علائم راهنمایی و رانندگی و آشکار سازی مسیرها و رفع نقاط حادثه خیز در دستور کار شهرداری کردکوی قرار گرفت.
دکتر جرجانی با تاکید بر اینکه در جهت تامین ایمنی شهروندان و همشهریان عزیز اکثر نقاط حادثه خیز اصلاح گردیده، خاطرنشان کرد: اجرای یوترن ورودی و خروجی و همچنین اجرای زیرگذر بلوار امام رضا (ع) پس از طی مراحل قانونی و در صورت کسب مجوزهای لازم حتماً در دستور کار پروژهای شهرداری قرار خواهد گرفت. شهردار کردکوی با بیان اینکه شهرداریها باید برای کاهش تصادفات و پیشگیری، انجام کارهای فرهنگی را در اولویت خود بگذارند گفت: هر چقدر کاهش تصادفات را داشته باشیم قطعاً امنیت روانی و ایجاد نشاط و شادابی در جامعه به نفع مردم و شهروندان است.

به اشتراک بگذارید : | | |