به مناسبت هفتم مهرماه و روز آتش نشانی و ایمنی مراسم بزرگداشتی با حضور خانم ترک فرماندار، دکتر جرجانی شهردار، اعضای شورای شهر و پرسنل واحد آتشنشانی شهرداری کردکوی در محل این واحد برگزار گردید.
در این مراسم که با تلاوت آیاتی از کلام الله مجید برگزار گردید ابوالفضل شهابی مسئول واحد آتشنشانی شهرداری کردکوی ضمن عرض خیر مقدم به حاضرین این روز را تبریک گفتند و از مسئولین حاضر به جهت شرکت در این مراسم تشکر نمودند.
فرشته ترک فرماندار کردکوی نیز با تبریک این روز به حاضرین خصوصاً آتشنشانان شهرداری کردکوی زحمات و تلاشهای آنان را قابل تقدیر دانستند. خانم ترک همچنین در سخنانی ضمن تقدیر از دکتر جرجانی به جهت مدیریت بسیار خوب خود در مجموعه شهرداری کردکوی عنوان نمودند: امروز به جهت مدیریت دکتر جرجانی شاهد رضایت نسبی بین شهروندان و پرسنل شهرداری میباشیم و ما در فرمانداری دغدغه و نگرانی این را نداریم که پرسنل شهرداری حقوق معوقه دارند .
دکتر جرجانی شهردار کردکوی نیز در سخنانی ضمن تبریک روز آتشنشانی و ایمنی عنوان نمودند: به همکاران خوبم در واحد آتشنشانی تبریک میگویم و از آنان به دلیل تلاشهایشان تقدیر و تشکر مینمایم.شهردار کردکوی همچنین افزودند: ما در شهرداری کردکوی با همکاری و یاری مسئولین عزیز شهرستان در فکر رشد ، پیشرفت و آبادانی این شهر هستیم و انشا الله این مسیر را با قدرت ادامه خواهیم داد.
اعضای شورای اسلامی شهر نیز هرکدام جداگانه ضمن تبریک این روز از آتش نشانان شهرداری کردکوی تقدیر و تشکر نمودند.
در پایان این مراسم با اهدا لوح تقدیر به پرسنل آتشنشانی کردکوی از زحمات آنان تجلیل به عمل آمد و آتشنشانان شهرداری نیز به جهت تشکر از دکتر جرجانی شهردار کردکوی با اهدا لوح سپاس از ایشان به دلیل خدمات صادقانه و خالصانه در طول مدیریت خود بر شهرداری کردکوی تجلیل نمودند.

به اشتراک بگذارید : | | |