به مناسبت روز خبرنگار شنبه ۲۸مرداد ماه نشست صمیمانه ای با حضور دکتر جرجانی شهردار کردکوی و خبرنگاران استان در سالن اجتماعات شهرداری کردکوی برگزار گردید.
در این نشست شهردار کردکوی ضمن تبریک روز خبرنگار به اصحاب رسانه و خبرنگاران، از اقدامات سازنده و تلاشهای ارزنده آنان در جهت بیان حقایق و اطلاع رسانی صحیح آنان به بطن جامعه تقدیر و تشکر نموده و برای آنان در رسالت خطیری که دارندآرزوی موفقیت روز افزون نمودند.
دکتر جرجانی سپس ضمن تجلیل ازاعضای شورای اسلامی شهر و دیگر مسئولین شهری که همواره در پیشبرد پروژه های عمرانی و خدماتی یاریگر شهرداری بوده اند عنوان نمودند، حمایتهای مسئولین محترم شهری گامی بسیار موثر در جهت همکاری و همیاری با شهرداری کردکوی بوده و در اجرای پروژه های مختلف عمرانی و خدماتی نقش به سزایی داشته است.
شهردار کردکوی همچنین به بیان اقدامات ۲۰ ماهه شهرداری کردکوی از زمان تصدی خود به عنوان شهردار کردکوی پرداخت و عنوان نمودند نیروهای خدمات شهری از ۸ نفر به ۶۰ نفر و پرسنل فضای سبز از ۳ نفر به ۱۵ نفر افزایش پیدا کرده که این امر باعث افزایش خدمت رسانی به شهروندان فهیم شده که شهروندان کردکوی خود شاهد این بهره وری و خدمات ارزنده در سطح شهر میباشند. دکتر جرجانی در ادامه به جمع آوری سگهای بلاصاحب اشاره نموده و عنوان نمودند با اقدامات بسیار مجدانه همکاران واحد خدمات شهری شاهد کاهش سگهای بلاصاحب در سطح شهر هستیم که این امر همچنان با جدیت ادامه خواهد داشت. در حاشیه این نشست با اهداء لوح تقدیر از زحمات و تلاشهای خبرنگاران حاضر در جلسه تجلیل به عمل آمد.

به اشتراک بگذارید : | | |