ترمیم نوار حفاری سطح شهر
شهردار و پرسنل اداری نیز دست به کار شدند

ترمیم نوار حفاری سطح شهر

به گزارش روابط عمومی شهرداری کردکوی روز شنبه ۱۷ تیر ماه ،در دمای بالای ۴۰ درجه ای کردکوی، دکتر جرجانی شهردار، مسئولین واحدهای اداری و پرسنل اداری شهرداری کردکوی با حضور در محل انجام پروژه ترمیم نوار حفاری شرکت مخابرات و های وب در کنار کارگران بیل در دست گرفتند و خود نیز پا به پای کارگران زحمتکش در این پروژه شرکت نمودند.
شهردار کردکوی که از حضور خبرنگاران متعجب شده بود در گفتگو با روابط عمومی شهرداری عنوان نمودند:اولا که قرار نبود هیچ تصویری از این اقدام تهیه و ضبط شود.ثانیا بچه های اداری و مسئولین واحدهای مختلف از جمله: معاونت ،حراست،فنی و شهرسازی،درآمد،املاک،نوسازی و.. با این پیشنهاد موافقت نموده و در این اقدام جهادی حضور یافتند.
دکتر جرجانی همچنین با بیان اینکه گرمای حدود ۴۰ درجه ای هوا و دمای ۱۵۰ درجه ای آسفالت شرایط بسیار سختی را برای کار کردن بوجود آورده است عنوان نمودند امروز بعد از ساعت اداری در کنار همکارانمان در پروژه ترمیم نوار حفاری حاضر شدیم تا بدانیم هنگامی که ما مسئولین که پشت میز کارمان و زیر کولر نشسته ایم عزیزانی هم در شرایط بسیار سخت و طاقت فرسا مشغول خدمت رسانی به شهروندان عزیز هستند.

به اشتراک بگذارید : | | |