۱۴ تیر ماه که با تصویب شورای عالی انقلاب فرهنگی به نام روز شهرداری و دهیاری نامگذاری گردیده است فرصتی مغتنم برای ارج نهادن و قدردانی از زحمات خادمان مردم در عرصه های مختلف مدیریت شهری است که به صورت شبانه روزی برای توسعه ، پیشرفت و آبادانی شهر از هیچ تلاش و کوششی دریغ نمی ورزند و بی شک هر خدمتی که در جهت رفاه حال مردم صورت پذیرد موجب خشنودی خداوند متعال قرار می گیرد .
اینکه تمامی خادمین مردم در شهرداریها و دهیاریها شبانه روز در حال فعالیتند تا از طریق برنامه ریزی و اجرای اقدامات جدید شهرها و روستاهارا مناسب زندگی و کار مردم نمایند . شهرداری از تأثیر گذارترین نهادها در شکل گیری و توسعه یک شهر به حساب می آید به گونه ای که نقشی اثرگذار در تداوم پایداری و توسعه یافتگی زندگی داشته و مهمترین نهاد خدمتگزاری به شهروندان به شمار می آید و با تلاش و کوشش آگاهانه پرسنل و کارکنان خدوم این مجموعه ، جامعه ای انسانی بر مبنای همیاری گسترده خلق می شود .
باید گفت شهرداری کردکوی تلاش کرده است رسالت خود را برای انجام خدمت صادقانه به شهروندان به سرانجام برساند و در این مسیر از هیچ خدمتی دریغ نکند . جلب اعتماد شهروندان و حمایت آنان که بزرگترین سرمایه شهرداری است گواه این موضوع بوده که ثمره آن نیز وحدت ، اعتماد آفرینی و ارتقاء دانش و بینش پرسنل شهرداری و شهروندان نسبت به وظایف این نهاد مردمی است .
اینجانب روز شهرداری ها و دهیاریهای را خدمت شهرداران ، دهیاران و اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستا ها خصوصاً همکاران خودم در شهرداری کردکوی تبریک عرض نموده و امیدوارم در سایه توجهات حضرت ولی عصر(عج) شاهد پیشرفت روز افزون شهر کردکوی باشیم .

محمد ابراهیم جرجانی
شهردار کردکوی

دسته بندی : آخرین اخبار
به اشتراک بگذارید : | | |